Ekstra

İçimden böyle birşey yapmak geldi. Aslında aydınlatıcıda olacağını düşündüm. Bu zamana kadar Sadece Soon Cheol ile Mercan ikilisinin ilişkisini okuduk ancak Dae Han’ın nasıl bir sevgili olduğu ile ilgili bir fikrimiz yoktu. Size fikir vermek istedim. Kısacık oldu ama adı üstünde ekstra bu.

İyi okumalar 😉

♪♪♪

Dae Han koşa koşa bölüm binasına girer. Mercan’ın olduğu dersliğin kapısını bir hışımla açar. Nefes nefese “ Hocam Mercan acil dersten çıkmalı çok kötü bir şey oldu!” Herkes biran Mercan’a bakar sonra Dae Han’a. Profesör “ Ne oldu? Ne kadar kötü?” Dae Han bir müddet durur ve “ Hae Mi kaza yapmış” der Mercan’ın yanında oturan Hae Mi ne olduğunu şaşırır. Mercan bir Hae Mi’ye bir Dae Han’a birde Profesöre bakıp durur. Profesör “ Ne Hae Mi’si ? Hae Mi sınıfta değil miydi biraz önce” derken Hae Mi hemen sıranın altına saklanır. Bir yandan da kafasına vurup “ Allah’ım ya! Nasıl unuttum bugün kaza yapacaktım ben” Mercan ise aklı karışmış bir şekilde  kalmıştır. Profesör Mercan’ın yanına bakar Hae Mi’yi göremeyince şaşırır onun biraz önce orada olduğundan emindir. Mercan’ın olduğu yere gelir. Hae Mi ise çoktan sürünerek üst sıralara çıkmıştır. Kızın yanına gelince “ E daha ne duruyorsun gitsene arkadaşının yanına.” Mercan yerinden kıpırdamaz, hala bir anlam verememektedir. Bu arada Dae Han koşarak kızın yanına gelir eşyalarını toplar, elinden tutar ve sınıftan dışarı çıkarır. “ Hadi! Hadi koş!” bir yandan da gülmektedir. Mercan elini çocuğun elinden çeker ve durur “ Ne olduğunu açıklayacak mısın? “ Dae Han hiçbir şey söylemeden kızın elini tekrar tutar ve kendine doğru çeker ancak Mercan öyle inatçıdır ki bir adım bile attıramaz “ Ne olduğunu söylemezsen beni buradan hareket ettiremezsin” Dae Han kızın elini bırakır ve biranda Mercan’ı kucağına alır “ O zaman bende taşırım” der ve binanın dışına kadar kızı kucağında taşır.

Binadan çıktıklarında Dae Han Mercan’ı daha fazla tutamaz ve kız , Dae Han’ın kollarından kurtulur. Çabucak kızın önüne geçer suratını ellerinin arasına alır “ Sana sürprizim var” Mercan “Tamam  buraya gelene kadar anladım zaten ben onu da… Artık sürprizi açıklasan” Mercan kaçırdığı dersi düşünürken bir yandan da meraktan çatlıyordur. Dae Han elinden tutar ve merdivenlerden inerler. Dae Han “ Tataaamm!!! “ Mercan’ın suratında kocaman bir gülümseme oluşmuştur “ Aman tanrım bu çok güzel!” Dae Han Mercan’ı mutlu etmenin verdiği zevkle dört köşe olmuştur. “ Al tak bakalım bunu” diyerek kıza kaskını uzatır “ Bin bakalım arkaya” Mercan gülümser “ Eğer sürpriz yapacaksan doğru düzgün yap. Vespa getiriyorsun hem de kırmızısını buluyorsun bana arkaya sen otur diyorsun. Olmaz kabul edemem. Sen…Arkaya çabuk “ Dae Han itiraz bile edemeden arkaya sürüklenmiştir “ Tamamda sen biliyor musun sürmeyi?” Mercan arkasına bakar çocuğun kollarını beline sarar “ Sıkı tutunsan iyi edersin”

*

Dae Han sıkı sıkı kızın belini kavramıştır “ Nereye gidiyorsun?” Mercan kendini altındaki kırmızı Vespa’yı sürmeye öyle kaptırmıştır ki “ Ah sadece sürüyorum. O kadar güzel ki” Dae Han “ Nereye gittiğini bilmiyorsan ben sana yolu göstereyim” Kırmızı ışıkta durduklarında Mercan arkasına döner gülümser ve Dae Han’ı öper “ Göster bakalım “ Dae Han kızarmıştır “ Öhöm şey önce önüne bakmalısın” der utangaç tavrıyla. Mercan “ Tamam önüme bakıyorum” Dae Han “ Yani biliyorum dayanılmaz çekiciliğime kapılıyorsun, beni öpmeden duramıyorsun ama lütfen bunu motoru kullanırken yapma” Mercan “Ah yesinler senin çekiciliğini” Dae Han “ Kimse yemesin sadece sen ye ama şimdi değil sonra buradan sağa döneceksin. Zaten seni nereye götürdüğümü göreceksin”   Mercan sağa dönüp birkaç yüz metre gittikten sonra “ Aman Tanrım ciddi misin sen?” Dae Han “ Hoşuna gideceğini biliyordum” Mercan eğlence parkına gittiklerini anlamıştır ve hızını biraz daha arttırır. Dae Han “ Sanho! Yavaş!” Mercan “ Yavaşlayamam biran önce oraya varıp senin dayanılmaz çekiciliğine teslim olacağım” Dae Han “ Tamam o zaman daha hızlı”

*

Mercan “ Bunu burada bırakmak istemiyorum” derken motora sarılmıştır Dae Han “ Sanho hadi bak burada dönme dolap var, çarpışan arabalar var” Mercan “ Dönme dolap var değil mi? Çarpışan arabalarda” Dae Han “ Evet  hadi gidelim bak sana pamuklu şeker de alacağım” Mercan yavaş yavaş motordan uzaklaşır Dae Han kıza tutması için elini uzatır Mercan elini tutarken “ Önce tren o zaman” Dae Han “ Tren mi? Iı şey önce arabaları çarpıştırsak?” Mercan Dae Han’ın korktuğunu anlar “ Acaba birileri korkuyor mu? “ Dae Han “ Yok canım ne alakası var? Erkek adam korkar mı hiç? Şey sadece bak ne kadar çok sıra var” Mercan gülümsemesini  saklayamaz “ Bende onu diyorum hani sırada çok ilk ona binelim” Dae Han başına geleceklerde memnun olmasa da Mercan’a hiçbir zaman hayır diyememiştir. “ Tamam madem öyle istiyorsun öyle olsun.” Mercan çocuğa sarılır Dae Han kızı vazgeçirdiğini sanıp bunun mutluluğunu yaşarken “ O zaman hadi biran önce sıraya geçelim” demesiyle tekrar kabuslara gömülür.

Çığlık çığlığa geçen bir tren macerasının ardından Dae Han kendini çimlere atmıştır “ Biran öleceğimi sandım. Lütfen bir daha trene binmeyelim” Mercan da çocuğun yanına yatmış bir yandan saçları ile oynuyordur “ Tamam, tamam söz bir daha trene binmek için zorlamayacağım seni.” Dae Han “ Hadi o zaman sırada çarpışan arabalar” Mercan çocuğu geri yatırır “ Biraz daha böyle kalalım” Dae Han “ Bana uyar” der ve kızı öper. Öpüşmeye devam ettikçe birbirlerine yaklaşırlar. Mercan durur “ Kendimizi attıracağız şimdi” Dae Han gözlerini açar “ Beraber atacaklarsa problem olmaz bence ama olurda burada kalmak için bana sapık damgası yapıştırırsan tam tersini savunurum beni taciz ettiğini söylerim ona göre” Mercan “ Madem öyle diyeceksin o zaman seni cidden taciz etmeliyim. En azından yalancı olmazsın” der ve Dae Han’ı kendine doğru çeker. Dae Han “ Böyle tacizci için canımı bile veririm”

Çocuklar gibi belki de olardan bile fazla eğlenmişlerdir. Son durakları  dönme dolaptır ve dolaplardan birine binerler. Mercan gecenin ışıklarına dalmıştır “ Fazla güzel bir gündü” Dae Han kızın yanına geçer bacaklarını bacaklarının üzerine alır. Ayakkabılarını çıkarır “ Çok yorucuydu değil mi?” der bir yandan da kızın ayaklarını ovalıyordur Mercan “ Yorucuydu ama inan muhteşem hissettiriyor” Dae Han kıza muzır bir bakış atar “Bunun nedeni ayaklarını ovalamam olmasın” Mercan  Dae Han’ın kulağından tutar ve kendine çeker “ Muhteşem hissettiren sensin” Dae Han kızı öper “ Bunu söylemesi gereken benim. Sen mükemmelsin benim yaptığım kendi muhteşemliğinin farkına varmanı sağlamak. Benim yoksa hiçbir özelliğim yok ki. Hayatımdaki özel olan tek şey sensin” der ve tekrar öper.

Tur çoktan bitmiştir ancak ikisi görevli kendilerini uyarana kadar fark etmezler. Fark ettiklerinde Dae Han, Mercan’ı kucağına alır ve dolaptan çıkarlar. Dae Han “ Sana diyorum beni böyle yerlerde sıkıştırma diye” Mercan “Söyleyene bak başlatan sensin.” Dae Han “ Dayanamıyorum!!” Der ve kucağında Mercan ile etrafında döner. Biran Mercan “ Çalgıcı çocuk ayaklarım! Dae Han kızın ayaklarına bakar “ Ne olmuş ayaklarına?” ve görür kız yalın ayaktır Mercan “ Aman Tanrım dolapta unuttuk” Geri dönerler ancak çoktan dönmedolap kapanmıştır Dae Han “ Nasıl olur ya daha beş dakika önce biz vardık içinde hemen nasıl bunlar kapatıp gittiler” Mercan çocuğun sırtında “ Hep senin yüzünden! Ne olacak şimdi ben böyle çıplak ayakla mı kalacağım?” Dae Han gülümser “ Yeni tarzım dersin” Mercan kafasına vurur “ Tabi başka tarz bulamadım kendime zaten” der ve sırtından iner. Dae Han “ Nereye gidiyorsun? Dur yere basma ayakların kirlenecek. Hey sana diyorum hasta olacaksın. Bak sonra çocuklarımız olmayacak” Mercan son cümleyi duyunca kahkahalarını tutamaz “ Aynı annem gibi konuştun şimdi. Demek çocuklarımız olmayacak” diyerek yaklaşır Dae Han “ Yanlış mıyım? Ya üşütürsen ve sonra olmazsa. Ben bir Sanho daha istiyorum yani” Mercan “ Bir tanesi yetmiyor mu? “ Dae Han “ Küçük Mercan istiyorum banane” Mercan “ Şimdilik büyüğü ile idare edeceksin kusura bakma” Dae Han “ Yani senin minyatürün için bir şans var” Mercan “ Şimdi onu düşüneceğine benim ayakkabısız ayaklarımı düşünsen “ Dae Han “ Ben onu düşündüm bile “ der ve kendi ayakkabılarını ve çoraplarını çıkarır Mercan “ Ne yapıyorsun sen” derken Dae Han çoraplarını  Mercan’a giydirmiştir bile. Mercan “ Sana inanmıyorum kokan çoraplarını bana mı giydiriyorsun” Dae Han panikleyiverir ve kızın ayağındaki çorapları koklar Mercan “ Deli insan şaka yapıyorum. Hadi ayakkabılarını giy de geri dönelim”

Geri dönüş yolunda ikisi de hiç konuşmaz. Mercan sıkı sıkı Dae Han’a sarılmıştır. Mercan’ın evine geldiklerinde Dae Han kızı dairesine kadar taşır. Mercan “ İçeri gelmeyecek misin?” Dae Han “ Yok bugün gelmeyeyim. Kırmızıyı teslim etmem lazım” Mercan “Tamam o zaman okulda görüşürüz” der ve içeri girmek için hamle yapar Dae Han kızın kolundan tutar “ Mercan…” Mercan çocuğun suratına baktığında değişik bir ifade görür. Dae Han kıza bir öpücük verir “ Mercan seni seviyorum” Mercan gülümser “ Şimdi bu nerden çıktı?” Dae Han “ Senin için her şeyi yaparım biliyorsun değil mi? Ne olursa olsun seni sevdiğime inanabilir misin? Yaptığım her güzel şeyin nedeninin sen olduğuna, sen olduğun için onun güzel olduğuna inanabilir misin?” Mercan “ Eğer bir şeylere inanmam gerekiyorsa, bunlara inanmayı tercih ederim zaten. Beni sevdiğine inanmak isterim, hissetmek isterim. Ancak nedenin ben olmayayım hiçbir zaman. Eğer güzel şeyler yapıyorsan, yapacaksan kendin için yap öncelikle ben sadece dahil olayım yeter. Sen yanımda ol yeter. “ Dae Han “ Her zaman…” der ve Mercan’ı tekrar öper  “ Belki de kırmızıyı yarın bırakmalıyım” Mercan gülümser “ O tren kaçtı “ der gülümseyerek Dae Han” Ah trenlerden nefret ediyorum”

Ekstra  Sonu 😉

15 Yorum (+add yours?)

  1. akustikhuzunler
    Mar 27, 2011 @ 21:51:08

    ay okurken sonuna geldiğimde sanki Mercanı bu gecenin sabahında terk etmiş gibi hissettim. .

    Cevapla

  2. winpohu 'ca
    Mar 28, 2011 @ 09:20:51

    ama olmaz ki böyle de yapılmaz ki çingu acı bize mercanı bilmem ama ben ikisi arasında kaldım 🙂 dae han da fena bir sevgili değilmiş hani .baya baya romantik bir ekstra olmuş .çok da güzel olmuş 🙂 bu kız kimi seçerse seçsin diğeri için üzüleceğim .her iki karakteri iyi yapmasan olmaz mıydı .biz kötü karakterleri dışlamaya alışmışız bir kere 🙂
    ellerine sağlık .

    Cevapla

  3. Ser_min
    Mar 28, 2011 @ 14:41:45

    @Winpohu
    Canımcım ama ben demiştim çok zorlanacaksınız diye. Çünkü Dae Han da gerçekten seviyor, Soon Cheol de üstelik ikiside birbirinden iyiler. Ben özellikle hikayede kötü karakter olmasın istedim tabuları yıkayım istedim ama kendi işimide zorlaştırdım.
    Hae Mi, Yong Gi ye boşuna dememişti ” Sen onları ünivertsitede görseydin böyle düşünmezdin” diye çünkü onlar gerçekten iyilerdi. E şimdi Soon Cheol ilede çok iyiler. Herkes iyi anasını satim napıcam ben :D:D
    Bu aralar romantik takılıyorum niyeyse. Aslında hikaye romantikleşmeye başladı çok doğal herkes duygularının farkına varınca olmaması imkansızdı zaten 😀
    Beğenmene çok sevindim canım. Baya hüzünlüde oldu ama bencede güzel oldu 😉
    @akustikhüzünler
    Ben özellikle sonunu açık bıraktım. İkisininde sonrasındaki düşüncelerini yazmadım. Sizin hayal gücünüze bıraktım. Buda bir ihtimal tabi. Aslında günün başlangıcından itibaren Dae Han’ın aklında birşeyler vardı ama dile getirmedi. Ama olabilir tabi sabahında olmasada yakın zamanda gitti. Bu olayın üstüne diyebiliriz 😉

    Cevapla

  4. kimbapsushi
    Mar 28, 2011 @ 22:05:40

    pislik çingu kaka çingu
    küstüm oynamıyorum. aklımızı karıştırmak için yaptın dimiii, baktın ki soon cheolcular atakta, dae han’ı soktun devreye. gerçi bu konuda anlıyorum seni, ne düşünceyle yola çıktığını çok iyi anlıyorum, şu an geldiğin noktayı da, ben de hikayem için aynı şeyleri düşündüğümden hiç garip gelmedi. ama bende durum değişecek biraz, neyse…
    çok tatlı sahneler vardı yine, şu çocuğun olmayacak sözü. anneler bayılır dimi söylemeye, yarıldım orda^^,
    dae han’ın konuşmaları ben de imalı buldum, bakalım yakında aydınlanacak.
    ellerine sağlık, akıllarımız bulansa da çok iyi etmişsin bunu yazmakla^^

    Cevapla

    • Ser_min
      Mar 29, 2011 @ 15:11:29

      @Kimbap
      Çok pis çok kaka bir çinguyum 😀
      Her karakter çocuğum gibi ya hani 😛 Baktım zavallım Dae Han dışarda kaldı onu tanımanız için bir şans vermek istedim size.
      Birde anlarsın dostum anlatılacak çok şey var özelliklede ilişkilerde geçmişi bilmeyen okuyucu şimdiki zamanda yazdığımız bazı sahneleri veya cümleleri anlayamayabilir. Daha doğrusu biz anlatmak istediğimiz gibi anlatamayız. Bu hikayede özellikle bu durum Dae Han için geçerli. O sonradan gelen bir adam olarak görünüyor, kimse onu tanımıyor oysaki o ilkdi. İlk o vardı ve gerçekten birbirlerini sevmişlerdi. Herşey bir köşeye malesef kötüde bir karakter değil 😀
      Arada böyle ekstralar yazmak istiyorum ben. Hem nefes aldırıyor hem farklı bakış açısı kazandırıyor. Sanırım bir kaç tane daha gelebilir.
      Akıl bulandırmakta üstüme yoktur dermişim :D:D Teşekkür ederim çinçin…

      Cevapla

  5. 4astrea
    Mar 28, 2011 @ 23:50:16

    Amaninnn ne kadar güzel, ne kadar şirin ne kadar romantik bir ekstra olmuş bu ama. Ellerine sağlık çingum, hep ekstra yaz sen birazda soon Cheollü yaz ama ahaha, bide Yong gi ye kısmet buldukmu amaninn yeme de yanında yat bi yandan da oku ohh 🙂

    Mercan ve Dae Han’ın Lovely Dovely hallerinide gördükten sonra aklım biraz karışsada benim gönlüm hala Soon Cheol da bilemiyorum nedendir kanım kaynadı ona:) Mercan onu seçmezse ben alabiliriz yani onu ahaha:P

    Ayrıca bunlar ne kadar güzel sözler böyle Dae Han döktürmüş maşallah. (buradaki iltifat dae Han üzerinden yazaraydı 😉 )
    “Senin için her şeyi yaparım biliyorsun değil mi? Ne olursa olsun seni sevdiğime inanabilir misin? Yaptığım her güzel şeyin nedeninin sen olduğuna, sen olduğun için onun güzel olduğuna inanabilir misin?”

    Yeni bölüm için kolaylıklar dilerim çingum, tekrar bu güzel ekstradan görmek dileğiyle….

    Cevapla

    • Ser_min
      Mar 29, 2011 @ 15:18:19

      @Astrea
      vallahi taktım ben bu aralar romatizme hayırdır inşallah 😀
      Soon Cheol’ü zaten yazıyorum ama senin için birşeyler ayarlayabiliriz 😀 Yong Gi’yede sıra gelecek panik yok 😉
      Mercan ile Dae Han çok tatlılar değil mi? Haha aklınız karışsın karışsın Mercan’ınkide karışık zaten daha iyi anlarsınız şimdi onu 😉

      Valla Soon Cheol’e talip çok bilemiyorum. ooo piti piti yapacağım adylar arasında 😀

      Dae Han konuşmasını biliyor 😉 Bakma sen onun böyle durduğuna ( 3 Boyut yaptım beş dakikada ben bu karakterleri. Kafayı yediğimin göstergesidir 😀 ) İltifat için teşekkür ederim. Bil mukabele efenim.

      Cevapla

  6. akira
    Mar 29, 2011 @ 20:23:35

    Çingu sana bahar feci yaramış bunu bilir bunu yazarım 😀 kızım bu bu ne ki bu 😀 acı len bize 😀 Romantik diyalogların kraliçesi ilan ediyorum seni 😀 Bunları yazarken ne yiyip- içiyorsan biz de bilelim de az biz de romantik olalım yeter bu kadar odun takıldığım 😀 Ekstra da bu kadar Dae Han diye eridiysek bölümlerde halimizi düşünemiyorum 😀 Mercan kardeşin işi çok çok çok zor. Hayır zaten önceden tahmin ediyordum zor olduğunu ama bu kadar işkence seviyesinde zor olduğunu bilmiyordum yahu 😀 Kolay gelsin ona, iletiverirsin artık Mercan’a aha 😀 Böyle güzelim ilişkiyi bok etmiş çekmiş gitmiş köpek yaa. Boş ver Mercan mis gibi komşu var ona git sen 😀 Çok pis taraf değiştiririm anında 😀 Aklıma Charles Bukowski’nin bir sözü aklıma geldi. Charles baba demiş ki: eğer iki kişi arasında kalıyorsanız; ikinciyi seçin. çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz, ikincisi olmazdı demiş. Ben Soon Cheol’u ikinci olarak gördüğümden onu seçiyorum ve Mercan’da kesinlikle onu seçmeli bu böyle biline 😀 Bu ekstra işi iyi yav devamı gelirse hiç şikayetçi olmam 😀 Gerçi bu aşk kokan diyaloglardan kim şikayet edebilir ki ^^

    Cevapla

    • Ser_min
      Mar 30, 2011 @ 14:00:30

      @akira
      Bahardan mı diyorsun? Ben bile bilmiyorum ne oldu bana. Ben böyle romantik değildim gerçi anca yazarken romantik oluyorum inan yani. Yazarkende birşey yiyip içmem kuzu ya :S Ondanda olamaz yani 😀
      Ay şimdide romantik diyalogların kraliçesi oldum öleyim o zaman ben daha yaşamaya gerek yok yani 😀 İstediğimi aldım 😀
      Mercan’ın işi zor benim işim onunkinden de zor ne olcak şimdi. Ay çok karışık çok 😀

      Bu arada bu sözü bende tuttum. Süper ve ötesiymiş canımcım teşekkür ederim.

      Cevapla

  7. hikaruivy
    Mar 30, 2011 @ 05:19:32

    çok tatlıydı çinguuuuuu! bu romantik sahneler pek fena oluyo aslında, insanda önlenemez bir aşık olma isteği yaratıyo 😛 ben de isterem, ben de 🙂 ama dae han diil, soon cheol isterem 😀

    (dae han’ın planı bizim saf hae mi yüzünden nerdeyse suya düşecekti bu arada, gözümden kaçmadı, hahaha 😀 )

    @akira: vayyy, o ne baba bir sözmüş! vay canına, hiç böyle düşünmemiştim, çok mantıklı cidden 😀 ilk sevgili biraz da alışkanlıktan yanında kalmaya devam edilen kişi oluyor galiba, di mi? ayrıca soon cheol forever! 😀 😀

    Cevapla

    • Ser_min
      Mar 30, 2011 @ 13:56:14

      @hikaru
      Beğenmene sevindim ama hala soon cheol diyorsun olmaz ki 😀 Ben Dae Han’a birazda aşık oldun dedim ama siz hala Soon Cheol diyorsunuz 😀 Kabul etmiyorum! 😀 Şaka şaka 😀 Ama onunda sevdiğini anlatabildim değil mi? 😀 Harbi seviyorlardı birbirlerini ya ay ben bile üzülüyorum kendi karakterime bu kadar kafayı yedim yani 😀 Bakalım MErcan ne yapacak? Ben bilmiyorum yani ne yapacağını banada söylemiyor 😛

      Bakalım Soon Cheol forever olacak mı? 😀

      Cevapla

      • hikaruivy
        Mar 30, 2011 @ 19:14:53

        ya dae han’a da yazık, ama elindekinin kıymetini zamanında bilememiş, tren gitti gider! bence soon cheol bir şansı hak ediyor… ben mercan’ın yerinde olsam soon cheol’la birlikte olur, mutlu olup olmadığıma bakardım. ama dae han’ı hala aklımdan çıkaramazsam o zaman soon cheol’a: “kusura bakma gardaş, denedim ama olmadı, demek ki ben o adamı cidden seviyomuşum” der, soon cheol’e de en azından bir teselli bırakırdım (azıcık da olsa mutlu olmak, hiç olmamaktan iyidir di mi? yoksa değil midir? hımmm… cenneti köşesinden gösterip geri almak daha büyük bir işkence olabilir aslında! :S)
        evet, yazarken bile fark ettim yav… mercan hakkaten çok zor bi durumda! 😛 😛 😛

      • Ser_min
        Mar 30, 2011 @ 19:25:50

        @Hikaru
        Çok değişik planlarım var. Bunda sizin yorumlarında etkisi büyük. Aslında başlamadan önce aklımda olan sondan çok uzak değil şuanki son. Ben eminim mutlu olacaksınız. Herkesi tatmin edecek bir son olacak. Ancak sona kadar nasıl gidecek muamma.
        Bence Soon Cheol’ü geçtim hiç kimseye köşeden gözsterip cenneti sonra elinden onu almamak lazım. Yazık ya! Üstelik Soon Cheol, Dae Han falan olunca hiç öyle birşey yapamam. Ya hep ya hiç 😀 Ay buna bir çare bulmak lazım en yakın zamanda 😀

  8. hikaruivy
    Mar 30, 2011 @ 19:42:37

    @sermin: çabuk yaz çingum, bahar havası çarpmış zaten, tam kıvamındayız, aşk dolu yeni bölümler istiyoruz 😀 😀 dae han’a da yeni bir kız bulalım o zaman? hadi bakalım 🙂

    Cevapla

  9. Lee
    Nis 02, 2011 @ 23:06:24

    Çingum ben yorum yaptım zannediyordum ama yapmamışım, zaten son günlerde dünyam iyicene döndü.

    Hemen girişiyorum. bir kere bunu bize nasıl YAPARSIN?! Şimdi o kadar muallakta kaldım ki Mercan hangisiyle beraber olsun, karar veremiyorum. Ama benim asıl düşündüğüm şey sen hangisinde karar kılacaksın ve okuyucuların olan bizi tatmin edebilecek miin (Tamin konusunda kesinlikle şüphem yok ama karar verme mevzusunda düşüncelerini çok merak ediyorum)

    Soon Cheol’u gerçekten çok seviyorum ama bu ekstra ile Mercan ve Dae Han’ın yaşadıkları asla unutulmaz diyorum, o yüzden kararımı değiştirip kendime açımdan son noktayı söylüyorum: Bence Dae Han ile olsunlar, Soon Cheol’le olsaydı bu zamana kadar olurdu zaten, Dae Han geri geldiği gibi yine beraber olmak için çabalamaya başladı, bizimki ne yaptı yıllar boyunca, koca bir hiç! Dae Han olsun diyorum, çünkü bence daha çok hak ediyor. Bu bölüm ile anlamış oldum iyice 🙂

    Senin içinde azılı bir romantik yatmakta çingu, sevgilim olacak olan insan çok şanslı. Hepimizde var biraz aslında, benim gibi azılı bir odunda bile sanırım 😀

    İleride neler olacağını kestiremiyorum ama Mercan cephesinde işler çok kızışacak gibi gösteriyor. Bizim kız en iyi kararı verecektir.

    Ellerine sağlık diyor köşeme çekilerek beklemeye başlıyorum 🙂

    ^^

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: